Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady oraz sposób świadczenia usługi drogą elektroniczną – Zatrudnienie pracowników tymczasowych a RODO w dniu 18 marca 2021 r. przez Organizatora na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.).
Przed złożeniem zamówienia należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Rozpoczynając korzystanie z Usługi Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, rozumie i akceptuje jego treść i zobowiązuje się do jej przestrzegania.
§ 1. Definicje
- Organizator: Omni Modo Agnieszka Rzycka-Osiej z siedzibą w Warszawie (03-937), przy ul. Zwycięzców 45/29 („Omni Modo”),
- Współorganizator: Katedra Prawa Pracy i Polityki Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-001), ul. Grodzka 53.
- Uczestnik – osoba fizyczna uczestnicząca w Konferencji organizowanej przez Organizatora.
- Konsument – Uczestnik Konferencji, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osobą fizyczną, która nabywa produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Konferencja – spotkanie naukowe organizowane przez Organizatora dla Uczestników w formie wideokonferencji online.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
- RODO – Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U. L 119 z 4.5.2016).
§ 2. Warunki techniczne
Do uczestnictwa w Konferencji niezbędny jest komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do sieci Internet, aktywne konto poczty elektronicznej oraz właściwe oprogramowanie, w tym właściwa przeglądarka internetowa. Konferencja odbędzie się za pośrednictwem programu ClickMeeting, z którego Uczestnik może korzystać za pomocą linku poprzez przeglądarkę internetową.
§ 3. Zgłoszenie udziału w Konferencji
- Udział w Konferencji jest bezpłatny.
- W celu zgłoszenia udziału w Konferencji, Uczestnik wypełnia formularz rejestracji na stronie internetowej i podaje dane: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i nazwę firmy.
- Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić jego akceptację.
- Każdy Uczestnik wypełnia formularz osobiście.
- Uczestnik ma możliwość złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na otrzymywanie od Omni Modo newslettera GDPR.PL. Wyrażenie zgody na newsletter jest dobrowolne i nie warunkuje możliwości udziału w Konferencji, jednak jest niezbędne do otrzymania materiałów z konferencji.
- Po przesłaniu zamówienia, Uczestnik otrzyma potwierdzenie zapisu na Konferencję wraz z linkiem do dobrowolnej ankiety dotyczącej tematu Konferencji. Z chwilą otrzymania potwierdzenia zapisu dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
- Przed dniem Konferencji Uczestnik otrzyma link umożliwiający wzięcie udziału w wydarzeniu.
- W wypadku nieprawidłowych lub niekompletnych danych Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem w celu ich uzupełnienia. Nieuzupełnienie danych w terminie 7 dni od wezwania do uzupełnienia, uprawnia Organizatora do odstąpienia od umowy.
- Uczestnik może w każdej chwili, do czasu rozpoczęcia Konferencji, zrezygnować z usługi przez skierowanie oświadczenia o takiej treści do Organizatora na adres e-mail: konferencje@omnimodo.com.pl
§ 4. Realizacja usługi i zasady uczestnictwa w Konferencji
- Uczestnik zobowiązuje się do korzystania z usługi zgodnie z przepisami prawa, nie naruszając praw oraz dobrego imienia osób trzecich.
- Zabronione jest przekazywanie danych dostępowych do udziału w Konferencji osobom trzecim.
- Organizator zapewnia możliwość interakcji z prelegentem lub innymi Uczestnikami poprzez komunikację w formie czatu. Umieszczone na czacie wypowiedzi Uczestnika, wraz z podanym przy logowaniu na wydarzenie imieniem i nazwiskiem, będą widoczne dla pozostałych uczestników oraz rejestrowane na nagraniu Konferencji.
- Organizator może rejestrować, rozpowszechniać, udostępniać i archiwizować przebieg Konferencji.
- Jeśli Uczestnik w czasie Konferencji ujawni informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa lub dane podlegające ochronie na podstawie odrębnych przepisów, zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora. Do czasu podania takiej informacji Organizator jest uprawniony do podejmowania działań wskazanych niniejszym paragrafie bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestnika lub osób trzecich.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania z ważnych powodów zmian w zakresie programu Konferencji lub warunków technicznych jego organizacji, co nie będzie stanowiło naruszenia Regulaminu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za okoliczności występujące po stronie Uczestnika, które uniemożliwią mu wzięcia udziału w Konferencji, w tym w szczególności:
a. błędne podane danych kontaktowych,
b. niespełnienie przez Uczestnika warunków technicznych niezbędnych do realizacji usługi,
c. nieprawidłowe działanie urządzeń teleinformatycznych.
§ 5. Reklamacje
- Uczestnik może zgłosić reklamacje związaną z realizacja usługi przez Organizatora. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres e-mail: konferencje@omnimodo.com.pl.
- Osoba składająca reklamację powinna podać swoje dane, w tym dane kontaktowe oraz opis przyczyny będącej podstawą reklamacji. Reklamacje nie spełniające tych wymogów nie będą rozpatrywane.
- Organizator rozpatruje reklamację nie później niż w terminie 14 dni i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacji.
§ 6. Postanowienia dotyczące konsumentów. Odstąpienie od Umowy
- Prawo odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie Konsumenta.
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Termin odstąpienia rozpoczyna bieg od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
- Konsument odstępuje od umowy, składając Organizatorowi oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W razie skutecznego wykonania prawa odstąpienia umowę uważa się za niezawartą, a Konsument jest wolny od wszelkich zobowiązań.
- Zwrot uiszczonej przez Konsumenta ceny zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w przypadku których Organizator wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu usługi przez Organizatora utraci prawo do odstąpienia od umowy.
- Postanowienia Regulaminu, które mogłyby stanowić niedozwolone postanowienia umowne z rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (klauzule abuzywne), nie są wiążące w stosunku do Konsumentów.
- Organizator informuje Uczestnika będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na następujących stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. - Informacje, o których mowa w punkcie 8 powyżej Konsument może uzyskać również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Konsument posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
b. możliwość zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia. - Organizator informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
§ 7. Własność intelektualna/Prawa autorskie
- Uczestnik uzyskuje prawo dostępu do treści Konferencji przez okres trwania wydarzenia. Treści te stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.), przeznaczone są do osobistego użytku Uczestnika. Uczestnik nie ma prawa zwielokrotniania, powielania, rozpowszechniania, wprowadzania do obrotu treści Konferencji i materiałów z Konferencji, ani udostępniania tych treści osobom trzecim.
- Uczestnikom nie przysługuje prawo do utrwalania w żadnej formie treści i przebiegu Konferencji, bez pisemnej zgody Organizatora.
- Wszelkie prawa, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do: nazw usług, domeny internetowej oraz zawartej na niej treści, w tym treści Konferencji oraz powiązanych materiałów, należą do Organizatora, a korzystanie z nich może następować wyłącznie za zgodą Organizatora.
- Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Omni Modo (dalej „Administrator”).
- We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw Uczestnika związanych z przetwarzaniem danych osobowych, należy kontaktować się pod adresem rodo@omnimodo.com.pl.
- Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywać w celu:
• organizacji Konferencji – podstawą prawną jest niezbędność przetwarzania danych w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1. lit. b RODO)
• obsługi organizacyjnej, administracyjnej oraz informatycznej – podstawą prawną jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest organizacja Konferencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• promowania Konferencji oraz prowadzenia marketingu Administratora, Organizatora lub ich partnerów biznesowych oraz publikacji nagrań z Konferencji – podstawą prawną jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest marketing (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
• dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych – podstawą prawną jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora jakim jest dochodzenie i obrona przed roszczeniami oraz archiwizacja danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją ich niepodania jest brak możliwości udziału w Konferencji.
- Dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:
• w zakresie niezbędnym do realizacji umowy – przez okres jej trwania,
• w zakresie, w jakim dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu realizacji tego interesu lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
Po tych okresach będziemy przetwarzać dane do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy lub przebiegu kontaktów służbowych. - Odbiorcą danych Uczestników mogą być:
• podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, agencje marketingowe, zewnętrzni audytorzy, firmy doradcze i prawne), przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy na podstawie umowy z Administratorem i zgodnie z jego poleceniami,
• niezależni zewnętrzni usługodawcy, dostawcy, partnerzy, (m.in. usług pocztowych i operacyjnych),
• organy ścigania i organy państwowe, gdy wynika to z obowiązujących przepisów prawa. - Przysługuje Pani/Panu prawo do:
• dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz – w zakresie umowy – przenoszenia danych osobowych,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
§ 9. Postanowienia końcowe
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie www.gdpr.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie w dowolnej formie. Uczestnik może zapisać Regulamin na dowolnym nośniku.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. O treści zmian Regulaminu Organizator obwieszcza na stronie internetowej co najmniej 7 dni przed wejściem zmian w życie. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania. Ponadto, Uczestnicy są informowani o każdej zmianie Regulaminu przez przesłanie informacji na adres e-mail w terminie nie później niż na 7 dni przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu. Jeżeli w terminie 7 dni od dnia doręczenia wiadomości e-mail, o której mowa w zdaniu poprzedzającym osoba nie poinformuje Organizatora o braku akceptacji zmiany Regulaminu, zostaje związana Regulaminem w nowym brzmieniu.
- Regulamin i stosunki umowne między Uczestnikiem a Organizatorem podlegają prawu polskiemu i zawierane są w języku polskim.
- W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, Organizator i Uczestnik będą dążyli do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.02.2021 r.